Covid is de versneller geworden in online transacties, en klassieke cash bestellingen willen sommige ondernemers niet meer. Dit alleen al om eventuele verspreiding via bezorgers te vermijden.

In deze MyMeal Helpdesk instructie : Contactloos bezorgen

Contactloos bezorgen

Contactloos bezorgen houdt in dat de klant de mogelijkheid wordt geboden om tijdens het afrekenen aan te geven of hij wil dat de bezorger de tas met de bestelling bij de deur neerzet en de bezorger afstand ( 1,5 mtr) tot de klant houdt en de klant zelf de bestelling pakt.

Contactloos bezorgen = Contactloos betalen

Als een klant kies voor contactloos bezorgen komen automatisch ook betaalwijzen zoals contant en pinnen bij bezorgen te vervallen.

De klant kan de bestelling dan alleen met credit card of IDeal betalen.

dashboard>>settings>> naar beneden scrollen en contactloos bezorgen aan of uit vinken.

Contactloos bezorgen - MyMeal Business Buddy
Contactloos bezorgen - MyMeal Business Buddy
contactloos bezorgen FeedMe App
contactloos bezorgen FeedMe App

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Draait bij jou ook alles om eten?
Bakker, Restaurant, Cateraar, Thuiskok, Groenteboer, Slager, Chef for Hire

onderwerpen

ook interessant

Consument

Waarom moet ik een account aanmaken Simpel : know your customer.   Een kleine verplichting om fraude zoals bijvoorbeeld witwaspraktijken

MyMeal Logistics app

Hoe gebruik je de MyMeal logistics app. Van het ontvangen van de taak voor bezorgen totaan het aankomen en bevestigen van de bezorgde maaltijd of boodschappen.