Pinnen en contant betalen bij bezorging is een feature die op aanvraag geactiveerd zal worden. Ter info : kunnen hier geen fraude-check op doen op het moment van bestellen. En wij vinden het ONVERANTWOORD om bezorgers met contant geld rond te laten rijden.

In deze MyMeal Helpdesk instructie : Pinnen en of Contant bij bezorging

Incoontje Betaling op het app dashboard

Je kunt hier zien welke betaalmethoden zijn geactiveerd.

Let op : Issue’s met cash en pin betalingen zijn aan de ondernemer om op te lossen.

Wil je de betaalwijzen cash en of pinnen activeren. Zul je contact moeten zoeken met de admin van MyMeal.

dashboard >> betaling

pinnen als betaalwijze instellen- MyMeal Business Buddy

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Draait bij jou ook alles om eten?
Bakker, Restaurant, Cateraar, Thuiskok, Groenteboer, Slager, Chef for Hire

onderwerpen

ook interessant

Consument

Waarom moet ik een account aanmaken Simpel : know your customer.   Een kleine verplichting om fraude zoals bijvoorbeeld witwaspraktijken

MyMeal Logistics app

Hoe gebruik je de MyMeal logistics app. Van het ontvangen van de taak voor bezorgen totaan het aankomen en bevestigen van de bezorgde maaltijd of boodschappen.