Het stukje waar bij je blije klanten en medewerkers krijgt. Het managen van het aantal bestellingen die via het platform bij je binnen komt.

In deze MyMeal Helpdesk instructie : TIME – ordermanagement

Aantal bestellingen managen

Eén van de grootste klachten die er bestaat in online eten bestellen is het veeel te laat klaar zijn van een bestelling. 

Bij vele platformen kan je alleen maar klakkeloos de bestelling accepteren of weigeren.. maar niet managen hoe hoog de werkdruk voor jou mensen in de keuken of de bezorgers buiten is.

Omdat we via het platform 3 services qua bestellen aanbieden ( afhalen/bezorgen/contactloos) kun je per service per dag of zelfs per uur instellen hoe veel bestellingen jij wilt ontvangen.

 

  • Kies : nieuwe toevoegen
  • in het nieuwe tabblad kies je de service ( afhalen / bezorgen /Contactloos)
  • De dag(en) dat je de limitering wilt instellen.
  • Optioneel kun je de  het tijdsbestek instellen.
  • En als laatste het aantal bestellingen dat je in dit tijdvak wilt ontvangen. 
  • als laatste kies je de orderstatus. ( in afwachting en betaald)

 

dashboard >> TIME

time -ordermanagement hoeveel bestellingen per service - MyMeal Business Buddy
time -ordermanagement hoeveel bestellingen per service - MyMeal Business Buddy
time -ordermanagement setings - MyMeal Business Buddy
time -ordermanagement setings - MyMeal Business Buddy
time -ordermanagement order status in afwachting en betaald - MyMeal Business Buddy
time -ordermanagement order status in afwachting en betaald - MyMeal Business Buddy

Share:

Draait bij jou ook alles om eten?
Bakker, Restaurant, Cateraar, Thuiskok, Groenteboer, Slager, Chef for Hire

onderwerpen

ook interessant

Consument

Waarom moet ik een account aanmaken Simpel : know your customer.   Een kleine verplichting om fraude zoals bijvoorbeeld witwaspraktijken

MyMeal Logistics app

Hoe gebruik je de MyMeal logistics app. Van het ontvangen van de taak voor bezorgen totaan het aankomen en bevestigen van de bezorgde maaltijd of boodschappen.