Vragen voor consumenten beantwoord

FAQ

Veelgestelde vragen over MyMeal.nl voor consumenten beantwoord

De Feed Me by MyMeal app laat je makkelijk online bestellen en reserveren.

 

klik hier voor meer info

 

het kan zijndat als je op je adres zoekt er geen bedrijven beschikbaar zijn.

We zijn nog maar kort  bezig dus het kan zijn dat er bij jou in de buurt nog geen ondernemers zich hebben aangesloten.

 

Het kan zijn dat de ondernemer besloten heeft de onderneming online te sluiten ivm grote drukte nu de Covid maatregelen versoepeld worden.

Wij adviseren je dan of een andere dag of een andere onderneming te kiezen.

Hoogstwaarschijnlijk heb je het minimum bestelbedrag wat de onderneming ingesteld heeft niet bereikt.
( meestal is dit 10 euro).

Het kan ook zijn dat de onderneming nog in zijn aanmelding proces  zit en zich nog niet aangemeld heeft voor de online betalingen.

Stuur ons een berichtje via de app ( contact formulier) en wij zullen het zsm aanpassen zodat je kunt bestellen.

Als je een bestelling geannuleerd hebt, krijgen wij binnen 5 dagen een bevestiging van de ondernemer en zullen wij de online betaling terugstorten. 

Hier gaat meestal 2 tot 3 dagen overheen voordat het op je bankrekening nummer staat.

Het kan zijn dat er in de drukte iets fout is gegaan.
Gebruik het contact formulier, met je naam, telefoon nummer en je bestel nummer erin.

Wij nemen dat contact op met de onderneming om te bevestigen dat de bestelling geannjuleerd is en zullen dan de terugbetaling laten plaatsvinden.

Omdat het grootste deel van de bestellingen instant zijn, kun je via de app tot 30 min na bestellen de bestelling via de app annuleren.

Open de Feed Me app , in het menu onderaan klik op je orders, tik dan op je geplaatste bestelling en druk op annuleren.

Je krijgt per mail een bevestiging van het verzoek en van de goedkeuring van de annulering van de ondernemer.

Na de bevestiging zul je automatisch je online betaling terug ontvangen op je rekening

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging van ons op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze niet ontvangen zou het kunnen dat je het verkeerde e-mail adres hebt ingevuld. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in de spam-box terecht is gekomen. Als je niet zeker bent, kan je altijd contact opnemen met de ondernemer.
Het telefoon nummer vindt je onder I&Res op de pagina van het restaurant.

Om kwaliteitsredenen is het niet mogelijk om je bestelling via de site te wijzigen. 

Is je bestelling niet compleet of heb je iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld? De winkel komt graag met een passende oplossing. Neem contact op met de winkelier.

Wij laten je niet op een kaart mee kijken. Ons tracking proces gaat op basis van handelingen van de ondernemer en/of bezorger.
wij houden je op de hoogte dmv push berichten .


Moet ik bij een reservering corona gerelateerde vragen beantwoorden?

Nee dat vragen wij niet.  Wij willen deze informatie niet hebben. 

Wij gebruiken je persoonlijke en locatie gegevens alleen maar om de services goed te laten werken en fraude naar de ondernemers te voorkomen. 
Je adres gegevens ( locatie) wordt alleen maar gebruikt bij bestellingen die bezorgd dienen te worden.

Wij delen/verkopen geen gegevens aan andere partijen.