Email meldingen bij bestellingen
Het webportaal en de Business buddy app geven push notificaties bij binnenkomende bestellingen.
Maar vele ondernemers willen als backup ook meldingen via email ontvangen. ( soms omdat ze de business buddy app niet op hun telefoon hebben)
Instellen van de email adres(sen)
Ga vanaf het dashboard naar Meldingen
vul in de juiste velden de gegevens in.
- email adres voor nieuwe bestellingen
- email adres voor facturen
- email adres voor geannuleerde bestellingen
- telfoon nummer dat annuleringen ontvangt.
Dashboard>>Meldingen
Waarom moet ik overal een email adres invullen?
Ons systeem staat toe dat je medewerkers ook eigen toegang verleend.
Dus als je zelf niet op de zaak bent, kun je via deze weg er ook voor zorgen dat je medewerkers ook op de hoogte gesteld worden via de mail.
Waarom moet ik een telefoon nummer voor annuleringen invullen?
Annuleringen van bestellingen kosten geld als ze te laat worden opgemerkt.
Daarom vragen wij je mobiele nummer zodat we als jij de annulering gemist hebt je wel op tijd geinformeerd wordt.
( je krijgt een automatische sms of een belletje van ons)