Verkoop partner

Veel vragen die verkooppartners hebben vindt je hieronder beantwoordt. De instructies hebben betrekking op het gebruik van de Business Buddy App en het MyMeal.nl dashboard voor verkoop partners.

Aanmelden op MyMeal.nl

Aanmelden als verkooppartner Verkooppartners krijgen van ons een aantal faciliteiten waarbij je kan kiezen welke diensten je allemaal wilt gebruiken om je bedrijf zo efficiënt

Instructie »

Logo & bannner

Logo uploaden Herkenbaarheid begint met het uploaden van je logo. het beste formaat wat je kunt uploaden is qua afmetingen : 512 x 512 pixels  

Instructie »

Voucher gebruik inschakelen

Er zijn restaurants die met vouchers werken. Vaste korting of een % van de bestelling. Voordat je deze kunt aanmaken moet je het systeem wel vertellen dat je restaurant vouchers in zet.

Instructie »

Contactloos bezorgen

Covid is de versneller geworden in online transacties, en klassieke cash bestellingen willen sommige ondernemers niet meer. Dit alleen al om eventuele verspreiding via bezorgers te vermijden.

Instructie »

Verpakking Toeslag

Verpakking toeslag berekenen bij je bestellingen, in plaats van het door berekenen in je kostprijs het apart vermelden op de bon naar de consument

Instructie »

Bezorgkosten berekenen

Er zijn 2 manieren om je (eventuele) bezorgkosten te berekenen.
Standaard bezorgtarief ongeacht de locatie van de klant en bezorgkosten berekend op het aantal km dat een bezorger moet afleggen.

Instructie »

Openingstijden

Openingstijden zijn de tijden dat je onderneming geopend is. Meerdere shifts per dag stellen je in staat met categorie beschikbaarheid meerdere menus te draaien.

Instructie »

Vakantie inplannen

restaurants en winkeliers genieten ook van een dagje welverdiende rust of vakantie. Naast het inplannen van je roosterdagen of vakantiedagen, geven wij je de mogelijkheid ook je klanten persoonlijk te informeren als ze je shop bezoeken.

Instructie »

Reserveringen

Reserveringen voor tafels kun je via het salesportaal en via de Business Buddy App managen. Shifts, rooms en tafels die voor reserveringen ook voor QR en Table ordering gebruikt worden.

Instructie »

Volgorde menu invoeren

Menuleer kennen we allemaal, als zijnde voor- hoofd en nagerechten en eventuele bijverkopen.
In de wereld van online gaat het er om dat we het onszelf ( maaltijdverstrekker) en klant zo makkelijk mogelijk maken.

Instructie »

Bijverkopen ( addon Artikel)

Met bijverkopen verdien je het geld als ondernemer. Bijverkopen zijn keuze artikelen bij een gerecht , zoals sausjes , drankjes bij een menu, of bijgerechten
Beter gevraagd dan nooit besteld.
Een goede digitale menukaart haalt het maximale uit je onderneming en het aanbod wat je wilt verkopen.

Instructie »

mimimum bestelbedrag

Mimimum bestelbedragen per afstand wordt vaak gehanteerd bij bezorgbestellingen. ( ooit gekomen vanuit een kostprijsberekening waarbij de bezorger betaald werd uit de marge van de maaltijd)

Instructie »

Voucher

Voucher code’s als restaruant of winkel gebruiken om een vast bedrag of een percentage korting te geven.

Instructie »

Pinnen en of Contant bij bezorging

Pinnen en contant betalen bij bezorging is een feature die op aanvraag geactiveerd zal worden.
Ter info : kunnen hier geen fraude-check op doen op het moment van bestellen. En wij vinden het ONVERANTWOORD om bezorgers met contant geld rond te laten rijden.

Instructie »

Social media

Je winkel vinden op de verschillende social media platformen is voor klanten zo goed als “onmogelijk” . Vul hier de url van je pagina in en laat je klanten je volgen.

Instructie »

Gebruikers profiel

Via het gebruikers profiel in de Business Buddy app ( icoontje poppetje) kun je settings zoals push meldingen, wachtwoord, printer instellingen en settings beheren

Instructie »
mymeal logistics driver login page

MyMeal Logistics app

Hoe gebruik je de MyMeal logistics app. Van het ontvangen van de taak voor bezorgen totaan het aankomen en bevestigen van de bezorgde maaltijd of boodschappen.

Instructie »

Consument

Waarom moet ik een account aanmaken Simpel : know your customer. (KYC) Platformen zoals dat van ons hebben een dubbele functie. Aan de ene kant

Instructie »