Email en notificaties zijn je backup van je reserveringen. Ondanks dat je reserveringen via de app en de verkopersportaal kunt beheren willen vele ondernemers ook een email van de booking als backup.

In deze MyMeal Helpdesk instructie : Reservering notificaties en email

Email Adres voor reserveringen

Het kan zijn dat je reserveringen gescheiden houdt van bestellingen. ( front of house / back of house) 

Voor reserveringen moet je het email adres invullen waar je de reserverings aanvragen op binnen wilt krijgen.

dashboard>>booking>>settings>>helemaal onderaan email adres.

email adres reserveringen - MyMeal Business Buddy
email adres reserveringen - MyMeal Business Buddy

Persoonlijk bericht bij geen tafels beschikbaar

Klanten op een persoonlijke manier vertellen als er geen plek meer is om te reserveren.

Ga naar de Booking SETTINGS, onderaan  zie je het veld :”FULLY BOOKED MESSAGE.

Vul hier de boodschap in die je klanten wilt laten zien als je via het platform geen tafeltjes meer vrij hebt om te reserveren.

dashboard>>booking>>settings>> onderaan fully bookedmessage

Notificatie / Alert reserveringen uitschakelen

Standaard krijg je een notificatie ( push melding) bij binnenkomende reserveringen.

Als je deze geluidsmelding storend vindt kun je deze uitzetten. 

( let op , meldingen van reserveringen is een andere melding dan die van bestellingen)

dashboard>>booking>>settings>>Disabled Alert Notification

Share:

Draait bij jou ook alles om eten?
Bakker, Restaurant, Cateraar, Thuiskok, Groenteboer, Slager, Chef for Hire

onderwerpen

ook interessant

Consument

Waarom moet ik een account aanmaken Simpel : know your customer.   Een kleine verplichting om fraude zoals bijvoorbeeld witwaspraktijken

MyMeal Logistics app

Hoe gebruik je de MyMeal logistics app. Van het ontvangen van de taak voor bezorgen totaan het aankomen en bevestigen van de bezorgde maaltijd of boodschappen.